ساخت متن یا تصویر با نقطه (نوشتن کامنت با نقطه)

اگر از کاربران فضای مجازی باشید، احتمالا با کامنت هایی مواجه شده اید که با حروف نوشته نشده اند بلکه با استفاده از نقاط بسیار زیاد به وجود آمده اند. در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت متن یا تصویر را با استفاده از نقطه به شما آموزش دهیم.

چطور متن یا تصویر نقطه ای بسازم؟

برای ایجاد متن یا تصویر با نقطه باید مراحل زیر را طی کنید.

۱- ابتدا از طریق این لینک وارد وبسایت katiefrogs.github.io شوید.

۲- مطابق تصویر زیر با استفاده از گزینه …Choose file تصویر مورد نظر خود را آپلود کنید. در این مرحله ممکن است تصویر شما یک لوگو یا یک متن باشد. مثلا می توانید با استفاده از نرم افزار paint تصویری با کلمه “سلام” ایجاد کنید و آن را در وبسایت آپلود کنید.

۳- بعد از آپلود تصویر دلخواه خود، گزینه Image to Dots را بزنید.

۴- بعد از انجام مراحل فوق، متن یا تصویر نقطه ای شما آماده است.

چند نکته

الف) شما می توانید اندازه متن را به دلخواه خود تغییر دهید. برای این کار لازم است قبل از زدن گزینه Image to Dots اندازه های دلخواه خود را در کادرهای Width (طول) و Height (ارتفاع یا همان عرض) وارد کنید. اگر اندازه ها را خالی بگذارید، متن شما به اندازه تصویرتان خواهد بود. همچنین اگر ببینید که قسمت های پایین تصویرتان به نقطه تبدیل نشده است، کافیست بزرگنمایی مرورگرتان را کم کنید تا کل نقاط را ببینید.

ب) برای کپی کردن متن در ویندوز ابتدا با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+a کل متن را انتخاب و سپس با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+c می توانید کل متن را کپی کنید.

ج) اگر می خواهید از نتیجه کار در کامنت ها استفاده کنید، بهتر است متن داخل تصویر یا لوگو شما به صورت عمودی و اندازه آن کمتر از ۴۰ در ۴۰ باشد تا هنگام ارسال در کامنت ها نظم آن به هم نخورد.

نمونه تبدیل لوگو به متن نقطه ای را که در تلگرام از آن استفاده کردیم، می توانید در تصویر زیر ببینید.

چه امتیازی به این مطلب می دهید؟

۵ / ۵. تعداد رای: ۱

اشتراک گذاری:
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین مطالب و آموزش ها
جستجو کنید
فهرست