آموزش ساخت ایمیل فیک

ایمیل فیک یا همان ایمیل موقت نوعی از ایمیل می باشد که برای ساخت آن نیاز به اطلاعات هویتی خاصی نیست. معمولا ایمیل های فیک بعد از مدت زمان مشخص منقضی می شوند. ایمیل فیک می تواند به شما در بسیاری از وبسایت ها یا برنامه هایی که برای ثبت نام در آنها نیاز به ایمیل است مانند فیس بوک، تکست نو و… به شما کمک کند. همچنین برخی وبسایت ها برای ثبت دیدگاه از شما ایمیل می خواهند که می توانید از ایمیل فیک برای انجام این کار استفاده کنید.

چطور ایمیل فیک بسازم؟

راه های مختلفی برای ساخت ایمیل فیک وجود دارد. رایج ترین آنها استفاده از وبسایت ها و ربات های ارائه دهنده ایمیل فیک است. در این مطلب قصد داریم به معرفی دو نمونه از وبسایت های خوب برای ساخت ایمیل فیک بپردازیم.

۱- وبسایت و ربات Temp Mail

وبسایت Temp Mail یکی از وبسایت های خوب برای ساخت ایمیل فیک است. برای ساخت ایمیل موقت ابتدا از طریق این لینک وارد سایت Temp Mail شوید. مانند تصویر زیر صندوق ایمیلی برای شما نمایش داده می شود.

با استفاده از دکمه سبز رنگ کنار ایمیل می توانید آن را کپی کنید. سپس در جایی که می خواهید از این ایمیل استفاده کنید الصاق نمایید. پیام ها به صندوق ایمیل ارسال می شوند.

ربات تلگرام Temp Mail

شما علاوه بر استفاده از سایت Temp Mail برای ساخت ایمیل، می توانید از ربات تلگرام Temp Mail نیز استفاده کنید. برای ساخت ایمیل فیک از طریق ربات تلگرام ابتدا از طریق این لینک به ربات تلگرام Temp Mail بروید. دکمه شروع (Start) ربات را بزنید. بعد از راه اندازی ربات، ایمیل فیک به صورت خودکار مانند تصویر زیر برای شما ساخته می شود.

با استفاده از گزینه Generate New می توانید ایمیل دیگری بسازید. برای دریافت پیام ها از گزینه Refresh استفاده نمایید.

۲- استفاده از وبسایت Fake Email

وبسایت Fake Email یکی از وبسایت های ارائه دهنده ایمیل فیک است. برای ساخت ایمیل ابتدا از طریق این لینک وارد سایت Fake Email شوید. صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نشان داده می شود.

با استفاده از دکمه Copy می توانید ایمیل را کپی کنید. پیام های ارسال شده در همان صفحه برای شما نشان داده می شود.

۳- استفاده از وبسایت Temp-Mail

یکی از وبسایت های قدیمی برای ساخت ایمیل فیک سایت Temp-Mail است. برای ساخت ایمیل فیک با این سایت ابتدا از طریق این لینک وارد وبسایت Temp-Mail شوید. صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که می توانید ایمیلتان را بالای صفحه مشاهده کنید. در صورتی که به وبسایت نتوانستید وارد شوید از Vpn استفاده کنید.

با تازه سازی صفحه می توانید پیام ها را دریافت کنید و با کلیک روی گزینه Delete می توانید ایمیل جدید بسازید.

توصیه کوتاه

ما در این مطلب سعی کردیم که راه های مختلف ساخت ایمیل فیک را به شما عزیزان ارائه دهیم اما توصیه می کنیم از این ایمیل ها برای ثبت نام در اینستاگرام یا برخی برنامه ها استفاده نکنید. تا مبادا بعدا دچار مشکل شوید. در صورت منقضی شدن ایمیل فیک این ایمیل برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد و دیگر کسی نمی تواند به این ایمیل دسترسی پیدا کند.

چه امتیازی به این مطلب می دهید؟

۳.۷ / ۵. تعداد رای: ۳

اشتراک گذاری:
برچسب ها:

۲ دیدگاه. Leave new

  • محمد رضا

    عالی بود ?

    ۱
    پاسخ
  • محسن

    سلام شما کدوم سایت رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین مطالب و آموزش ها
جستجو کنید
فهرست